Protecció de dades

Protecció de dades2018-08-01T07:39:33+00:00

INFORMACIÓ SOBRE LA PROTECCIÓ DE DADES PERSONAL

A. RESPONSABLE:

AMPA CEIP FLAMA 2002, (G62913116), Carrer Comtes de Barcelona S/N ( 08272 Sant Fruitós de Bages )

B. FINALITATS:

Difusió d’imatge/veu.
Gestió de l’associació.
Fomentar la relació i coordinació entre les famílies i el personal docent.
Interlocució davant les administracions públiques.
Informar i orientar als pares sobre el funcionament del centre i de temes relacionats (menjador, llibres de text, activitats extraescolars…).
Organitzar activitats extraescolars i serveis fora de l’horari escolar.
Organitzar activitats formatives i soci-culturals.
Ús de la imatge dels menors i familiars per a l’edició i distribució de les activitats i esdeveniments organitzats per l’AMPA.

C. LEGITIMACIÓ:

Execució de l’acord d’adhesió voluntària a l’associació.
Consentiment per utilitzar i publicar les imatges.

D. DESTINATARIS:

Administració pública.
Entitats necessàries per a l’execució d’activitats.
Entitats bancàries pel cobrament de quotes, serveis i extraescolars.
Mitjà de difusió d’accés restringit . No cedirem les vostres dades personals a tercers, llevat que estiguem obligats per una llei o vostè ens doni el consentiment. Podeu revocar el consentiment en qualsevol moment.

E. CONSERVACIÓ DE LES DADES:

Durant l’acord de permanència a l’AMPA.
Finalitzada l’adhesió es conservaran bloquejades les dades que per imperatiu legal s’hagin de conservar per atendre possibles responsabilitats.
Les imatges es conservaran mentre estiguin publicades en els mitjans indicats i serveixin a la finalitat de promoció per la qual van ser publicades.

F. DRETS:

Tot interessat té Dret a sol·licitar l’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació i portabilitat de les seves dades personals.
Podeu consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades a: C/ Comtes de Barcelona, s/n. Sant Fruitós del Bages o al mail: carmedflama@gmail.com

En cas de divergències en relació amb les seves dades, pot presentar una reclamació davant l’Autoritat de Protecció de Dades (www.agpd.es).