Benvolgudes famílies,

És molt important que llegiu amb atenció aquesta nota relativa al procediment d’inscripció de menjador i extraescolars per aquest curs 2020-2021:

Inscripció de menjador

S’hauran de fer dos inscripcions: la primera, per als usuaris fixos durant les 3 primeres setmanes de curs (del 14 de setembre al 2 d’octubre); i la segona, pels usuarios fixos de la resta del curs (a partir del 5 d’octubre).

Inscripció per als dies compresos entre el 14 de setembre i el 2 d’octubre inclosos:

Hi ha diferents procediments en funció de si el teu fill/a es quedarà de forma fixa (ni que sigui un dia a la setmana) o no:

CAS 1: Saps quins dies de la setmana el teu fill o filla es quedarà al menjador. En aquest cas, s’haurà de fer la inscripció a través d’un formulari google (“Formulari d’inscripció de menjador del 14 de setembre al 2 d’octubre- usuari fix”) que s’obrirà expressament per aquesta casuística els dies 10 i 11 de setembre.

CAS 2: No saps quins dies es quedarà a dinar. En aquest cas, cada dia que es quedi a dinar s’haurà d’omplir el formulari google que hi ha penjat a la web de forma permanent (“Formulari de canvi puntual de menjador”) dins del següent horari: de les 18h del dia anterior fins a les 9h del dia en qüestió.

Si algun dia concret dels inscrits com a usuari fix, el nen/a no pogués quedar-se al menjador (cas 1) s’haurà d’omplir el formulari que hi ha penjat sempre a la web (“Formulari de canvi puntual de menjador”) per dir que no es quedarà a dinar. El formulari s’haurà d’enviar entre les 18h del dia anterior fins a les 9h del dia en qüestió. Si

Del 5 d’octubre fins a final de curs

Hi ha diferents procediments en funció de si el teu fill/a es quedarà de forma fixa (ni que sigui un dia a la setmana) o no:

CAS 1: Saps quins dies de la setmana el teu fill o filla s’haurà de quedar al menjador (usuari fix). En aquest cas, s’haurà s’haurà de fer la inscripció a través d’AMPASOFT del 10 de setembre (7.00h) fins al 16 de setembre (23.59h).

CAS 2: No saps quins dies es quedarà a dinar (usuari esporàdic): cada dia que es quedi s’haurà d’omplir el formulari google que hi ha penjat a la web de forma permanent (“Formulari de canvi puntual de menjador”) dins del següent horari: de les 18h del dia anterior fins a les 9h del dia en qüestió.

Si algun dia concret dels inscrits com a usuari fix, el nen/a no pogués quedar-se al menjador (cas 1) s’haurà d’omplir el formulari que hi ha penjat sempre a la web (“Formulari de canvi puntual de menjador”) per dir que no es quedarà a dinar. El formulari s’haurà d’enviar entre les 18h del dia anterior fins a les 9h del dia en qüestió.

No caldrà avisar en el cas que hi hagi una excursió, colònies, festa o vacances (l’AMPA, al disposar del calendari a inici de curs, ja ho tindrà contemplat al programa de manera que aquest dia o dies ja no es cobraran).

IMPORTANT: Quan feu aquesta la inscripció (del 5 d’octubre fins a final de curs) considereu com si es fessin totes les extraescolars (inclòs les de judo i teatre que comencen el 3 de novembre). Això sí, fins a l’inici d’aquestes activitats, si el nen o nena no es queda a menjador perquè encara no ha començat l’extraescolar és molt important que ens ho notifiqueu amb el “Formulari de canvi puntual de menjador” dins de l’horari establert.

A la web de l’AMPA teniu més informació respecte a la definició d’usuari fix / esporàdic:

https://www.ampaflama.cat/menjador/

Inscripció d’extraescolars

Les inscripcions a les activitats extraescolars estaran obertes a través d’AMPASOFT del 10 de setembre (7.00h) al 16 de setembre (23.59h).

En aquest enllaç teniu la graella de les activitats ofertades: https://www.ampaflama.cat/extraescolars/

Recordeu que les activitats extraescolars s’iniciaran el 5 d’octubre, excepte judo, teatre, gimnàstica, modern dance i multiesports que no començaran fins al 3 de novembre, moment en el qual es preveu que la cuina estigui construïda (fins a aquest moment el menjador estarà al gimnàs i per això no es poden fer aquestes activitats).

Les inscripcions a les activitats extraescolars i usuari fix de menjador (del 5 d’octubre en endavant) es faran al mateix moment.

Com fer les inscripcions amb AMPASOFT?

És molt important que entre avui i demà (abans del 10 de setembre que s’inicien les inscripcions) comproveu que podeu entrar a Ampasoft amb el vostre usuari i contrasenya. Us recordem que si hi ha més sol·licituds que places ofertades en una determinada extraescolar l’assignació es farà per ordre d’inscripció.

Es poden donar tres casos:

  1. Que el pare/mare sigui un usuari nou (famílies de P3, nous alumnes, etc.). En aquest cas, la comissió d’informàtica us enviarà el dia 9 de setembre un correu electrònic (si veieu que no el rebeu, mireu la paperera o altres safates) amb un enllaç que s’haurà de clicar per generar la contrasenya. IMPORTANT: L’enllaç serà vàlid durant 24 hores. Si us caduqués s’haurà de sol·licitar aquest enllaç a la comissió a través del correu: gestiotic@ampaflama.cat.

  1. Que el pare/mare no sigui usuari nou (ja va fer inscripció amb ampasoft el curs passat), sàpiga el correu que va donar a l’AMPA però no se’n recordi de la contrasenya. En aquest cas, s’ha de seguir els següents passos:

    • Accedir a ampasoft: https://ampaflama.ampasoft.net/login_ampasoft

    • Posar nom d’usuari (el correu electrònic complert) i clicar al botó “Recupera contrasenya”

    • Hauràs de tornar a posar el correu electrònic i clicar el botó “Enviar”. Posteriorment el programa t’enviarà un correu amb un enllaç que s’haurà d’activar com a màxim en 24 hores i on hauràs de posar la nova contrasenya.

  1. Que el pare/mare no sigui usuari nou (ja va fer inscripció amb ampasoft pel curs passat), sàpiga el correu que va donar i també la contrasenya. En aquest cas, us podreu inscriure sense problemes seguint els següents passos:

Els passos per fer les inscripcions a extraescolars i menjador amb AMPASOFT són els següents:

PAS 1: Entrar a https://ampaflama.ampasoft.net/login_ampasoft i posar el vostre nom d’usuari (correu electrònic) i contrasenya.

PAS 2: Seleccionar el curs 2020-2021 a la banda superior de la pàgina.

PAS 3: Clicar el nom de la família en el requadre blau situat a la banda esquerra de la pantalla

PAS 4: Seleccionar el nom del fill/a pel qual voleu fer la preinscripció.

En seleccionar el fill/a us sortiran les opcions d’activitats extraescolars i menjador a les que pot optar en funció del curs que faci durant el 2020-2021.

PAS 5: Clicar TOTES les activitats extraescolars i dies de menjador fixos als que voleu inscriure el vostre fill/a.

PAS 6: Un cop seleccionades totes les activitats clicar el botó “Realitzar preinscripció” que es troba sota el nom del fill/a.

PREINSCRIPCIÓ REALITZADA!!!

Torneu a fer el mateix procediment per cadascun dels fills/es que tingueu.

Un cop realitzada la preinscripció rebreu al vostre correu electrònic un mail de confirmació de la preinscripció amb les dades del fill/a, les activitats a les quals ha estat incrit/a i el número de preinscripció assignat automàticament. En cap cas aquest mail implica que el vostre fill/a hagi estat acceptat en l’activitat extraescolar. En pocs dies rebreu un correu d’extraescolars en què se us comunicarà si el vostre fill/a ha entrat a l’activitat o resta en llista d’espera.

Per qualsevol dubte o aclariment envieu un correu a: gestiotic@ampaflama.cat.

Inscripcions-extraescolars-menjador_2020-2021