Cursos:

de P3 a 6è

Les activitats que proposem són cursets de piscina als centres Duo Urban Cube o al Club de Fitness Cube i cursets de Pàdel al Club de Fitness Cube.

La durada de les activitats serà el mateix que el calendari escolar amb la excepció que l’activitat no s’atura per Nadal ni per Setmana Santa.

Horaris:

Horaris disponibles per fer l’activitat de piscina: ( 1 cop per setmana)

• De dilluns a divendres de 17:30h a 18:15h o de 18:20h a 19:05h.
  • Dissabtes (CUBE) de 9:30h a 10:15h. / Dissabte (DUO) de 10:20h a 11:05h.

Horaris disponibles per fer l’activitat de pàdel: (1 cop per setmana)

• De dilluns a divendres de 17:30h a 18:30h o de 18:30h a 19:30h.

Preus per família: (a partir de 10 nens/es inscrits a qualsevol de les activitats)

– Trimestral: 99€: Pagament a les recepcions dels centres.
– Intensiu piscina (2 setmanes) juny: 60€ Pagament a les recepció de DUO.

Condicions de les activitats a tenir en compte.

– Els trimestrals són: octubre, novembre, desembre / gener, febrer, març / abril, maig, juny. Els alumnes que volen començar l’activitat al setembre tindran el preu d’abonat, pagant la part proporcional del mes fins al inici del primer trimestre.
– Un cop l’alumne inicia un trimestral no es podrà retornar l’import. (excepte en casos excepcionals de lesió, malaltia…).
– Si l’alumne vol començar l’activitat a mig trimestre no podrà gaudir de la condició d’Ampa fins al inici del següent, mentrestant tindrà preu d’abonat.

Activitats amb el Grup Cube durant el curs 2019-2020:

– Activitats de piscina i pàdel.
– Campus infantil (Nadal, Setmana Santa i estiu). Tots els alumnes d’AMPA tindran el preu d’abonat. Serà necessari document acreditatiu.

Inscripcions:

• Nens i nenes que aquest curs ja han fet natació al DUO/CUBE: fins al 22 de juny de 2019.
  • Nens i nenes que s’incorporaran de nou el curs vinent: del 15 de juliol al 22 de setembre de 2019.
  • En ambdós casos s’ha de portar un full signat per l’AMPA (us ho farà la Carme Duocastella) que podeu descarregar aquí (en pdf): Condicions AMPA 2019-2020

Cobrament:

El cobrament es farà directament al gimnàs Duo.

MÉS EXTRAESCOLARS

Altres opcions: